Saturday 28 October 2017

Binary Options Edge 32


Binary Options Edge Trading strategieë wat werk Soos Dit Anders parsifal23 21 Januarie 2015 Geagte Mede-Handelaars! Na die lees van jou uitstekende poste en die bestudering van die deur Swede byvoorbeeld, was ek nuuskierig as een van my Divergensie-Indiese Eilande my sou gewaarsku om die handel. Die antwoord is ja, maar nie op die 1 uur grafiek, net op die 15 en 30 min grafiek, maar wanneer jy soek na 'n inskrywing te skakel ek ook hierdie tydsraamwerke en would've opgespoor dit waarskynlik in die geval is ek die handel in daardie tyd. Nog 'n metode wat ek gebruik soms vir inskrywings is om te plaas hangende-bestellings net onder BRN, soos in die onderstaande handel, tydraamwerk is 15 min, inloer die Indie nadat ek was reeds in die handel, hangende orde gewag op 1,5195, want ek was min of meer seker dat die paar nie hoër gaan, dit is 'n langer termyn-handel met 'n teiken op 1,4850, my volgende groot sone vir GBP / USD. Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% jxr 21 Januarie 2015 Dankie Sweed, ek kan regtig nie genoeg beklemtoon die verskil op soek na konteks en dan die ontwikkeling van die vertroue om die proefskrif gemaak het vir my handel. Soms moet jy neem 'n klein wins en gooi dit weg, maar ander kere sal jy 50 keer aanvanklike risiko maak. En daar is minder druk op individuele inskrywings. Al wat jy nodig het is 'n redelike tesis en 'n paar struktuur om jou aanvanklike keerverlies om weg te steek, het jy nie nodig het om reg alles wat dikwels. parsifal23, is jy waarskynlik baie meer ervare met divergensie as ek maar vir wat dit is hier die moeite werd is wat 'n 13 tydperk CCI lyk op daardie plek. Die CCI as jy nie vertroud is met dit is 'n baie soos 'n Bollinger groep geplot as 'n histogram. Die vlak Ek stel in grys is in wese 1 standaardafwyking. Ek eksperimenteer met dit vir 'n rukkie en meestal soos dit, maar op die ou end is dit gelei altyd my in die pad af te handel Donchian in die plek van kumo en ek het altyd verloor perspektief. Dit was 'n ware stryd om my so nou ek dink net die divergensie Soos Dit Anders yawyks 21 Januarie 2015 Soos Dit Anders Superherobyday 21 Januarie 2015 Soos Dit Anders yawyks 21 Januarie 2015 Soos Dit Anders Sweed 21 Januarie 2015 Hi Dan. dit is 'n metode ontwikkel deur Navin oor by Urban forex en dit werk baie goed om geleenthede te identifiseer op 'n een uur tyd raam. Besoek die webwerf en klik op Pro handel Stratagy. die aflaai is daar ook vir die spilpunt wat vorige dae erwe. Soos Dit Anders Tripack 21 Januarie 2015 Ek sal tweede Yawyks, deur die voorkoms toonbank tendens jy waarskynlikhede te skuif in jou guns tel, dramaties. Vir een of ander rede is ons geneig om countertrend, een of ander manier dit voel meer voor die hand liggend, terwyl dit is nie. Soos Dit Anders parsifal23 23 Januarie 2015 parsifal23, is jy waarskynlik baie meer ervare met divergensie as ek maar vir wat dit is hier die moeite werd is wat 'n 13 tydperk CCI lyk op daardie plek. Die CCI as jy nie vertroud is met dit is 'n baie soos 'n Bollinger groep geplot as 'n histogram. Die vlak Ek stel in grys is in wese 1 standaardafwyking. Ek eksperimenteer met dit vir 'n rukkie en meestal soos dit, maar op die ou end is dit gelei altyd my in die pad af te handel Donchian in die plek van kumo en ek het altyd verloor perspektief. Dit was 'n ware stryd om my so nou ek dink net die divergensie JXR. Behalwe Dive Rgen Ties ek net gebruik Fibonacci, S / R en trendlines. Fundamental analise is net so belangrik vir my wat handel dryf as tegniese, hulle is soos 2 kante o dieselfde munt. vir my is daar geen twyfel aan die een of die ander kies, albei is EQALLY belangrik is. In my ervaring 'n baie kragtige kombinasie. Ek getracht voor 'n baie ander aanwysers, bewegende gemiddeldes en ook CCI ( 'n kombinasie van verskeie CCI saam met Elliot-Wave-teorie is wat gebruik word deur 'n Forex-onderwyser I'd aangesluit vir 'n paar maande. Rails bekendgestel hom na my MACD-divergensie-Indiese Eilande en toe hy beide toegepas op dieselfde grafiek hulle presies dieselfde sein na 'n bedryf te betree het baie keer, maar ongelukkig het hy glo sy metode is die enigste manier van handel, terwyl dit in werklikheid is daar baie suksesvolle stelsels en strategieë wat daar is. die groot struikelblok om suksesvol te wees op handel is nie 'n bepaalde stelsel, maar die trader's ingesteldheid. P. s. Natuurlik kan 'n mens die Euro-pare suksesvol handel te dryf sonder om te weet wat Mario Draghi is. Maar as ek weet dat op 'n sekere dag en tyd he'll annouce KE vir Europa dit maak dinge hoed baie makliker. Soos Dit Anders parsifal23 23 Januarie 2015

No comments:

Post a Comment